Tevredenheid van onze vakkrachten stijgt naar 8,9
Bij Meestersgilde staan betrouwbaarheid en aandacht voorop. We zijn dan ook trots dat onze vakkrachten ons in het jaarlijkse tevredenheidsonderzoek waarderen met een 8,9! Een prachtige stijging ten opzichte van de 8,6 van vorig jaar! Dat bevestigt voor ons dat onze persoonlijke en professionele benadering effect heeft en wordt gewaardeerd.
Ook met de Net Promoter Score (NPS) van 58 kunnen we heel tevreden zijn. Dat is een bovengemiddelde score in dit wereldwijd gebruikte systeem voor het meten van klanttevredenheid en loyaliteit. De NPS is gebaseerd op de vraag: “Hoe waarschijnlijk is het dat je Meestersgilde aanbeveelt aan vrienden of collega’s?” Het antwoord daarop laat zien dat onze vakkrachten ons niet alleen waarderen, maar ons ook actief zouden aanbevelen in hun netwerk.
Uit de enquête blijkt verder dat de voornaamste reden waarom vakkrachten voor Meestersgilde kiezen onze betrouwbaarheid en servicegerichtheid is. Gevolgd door onze persoonlijke aanpak. Dit kwam ook naar voren bij de vraag: Heb je nog op- of aanmerkingen voor Meestersgilde?” Hierbij konden we rekenen op vooral lovende reacties zoals: “Ik vind dat jullie het heel goed en professioneel doen”, “jullie staan altijd klaar met hulp als je erom vraagt”, “zeer goed detacheringsbedrijf en zeer sociaal naar medewerkers” en “vooral zo doorgaan”.
We zijn dankbaar voor deze waardering, maar we blijven scherp. Juist deze feedback motiveert ons om te blijven verbeteren, met aandacht voor de mensen die elke dag hun vak uitoefenen in de bouw, het vastgoedonderhoud en de techniek.
Namens het hele team: dank aan al onze vakkrachten voor het vertrouwen. Samen blijven we bouwen aan sterke samenwerkingen én tevreden vakmensen!
